Är vi inte överens?

Har vi inte levt upp till dina förväntningar?

Om du känner att vi gjort något fel eller om du inte är nöjd med hur vi löst ditt ärende vill vi att du hör av dig till oss! Du ska i första hand vända dig till vår kundservice. Vi försöker då komma fram till en gemensam lösning. För att vi ska kunna hjälpa dig så snabbt och säkert som möjligt ber vi dig ha ditt kund- eller personnummer till hands när du ringer. Om du skickar in ditt ärende via post eller mail får du gärna bifoga dokument som rör ärendet, t.ex. fakturor, mail eller brevkorrespondens.

Extern rådgivning och tvistlösning

Vill du ta ditt ärende vidare för att få opartisk rådgivning eller få hjälp med att få ett ärende prövat finns det
ett flertal externa parter du kan vända dig till. Deras uppgift är att hjälpa dig utifrån konsumentlagstiftningen.

Allmänna reklamationsnämnden (ARN)

Allmän domstol (tingsrätt)

Konsumenternas elmarknadsbyrå 

Energimarknadsinspektionen (EI)

Vårt mål är att alltid ha nöjda kunder så tveka inte att kontakta oss om du känner att något känns fel!